Muda ke?

10 December 2012


Baru-baru ni, ada sorang kawan kepada osmet aku call aku.

Mula-mula dia tanya,

'Nak panggil Ann ke Kak Ann?"..Erm aku pelik dah..dia tau kot umor aku berapa, sebab pernah jumpa sekali kot beberapa hari sebelum tu, dan dia tanya umor aku masa tu.


Lepas tu, osmet aku cerita la, kawan dia tu tak percaya yang aku ni berumur 28 sebab tak nampak macam 28. O patutla member dia tu macam ragu-ragu bila call aku. Nak tergelak pun ada, bangga pun ada kehkehkeh.

Aku dah biasa dah dengan soalan-soalan macam tu hahahaha.. Orang mesti ingat aku berumur 23-24.

Pernah sekali tu aku berborak dengan budak degree kat masjid UTM. Budak tu boleh ingat aku budak junior. Takkan la sampai macam tu sekali kot... Rahsia..entah lah. Maybe sebab aku suka minum air tea dan kopi dari kecik lagi kot.

Apepun alhamdulillah. Tak pe umur makin meningkat, yang penting awet muda :D. Dan tak la segan kalo dah jodoh dengan lelaki lebih muda kan.

ps: Sori, entri gedik yang agak gedik arini..





0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP