Ada hantu?

21 December 2012

Famili aku ada datang ke rumah sewa aku kat johor ni.

Tiba-tiba adik aku yang bongsu bagitahu aku. Darjah 3 dah. Masa ni dah tengah malam dengan lampu bertutup. Cuma ada cahaya samar-samar dari lampu dapur.

"Na, bilik mu ada hantu...", sambil cakap dengan muka takut-takut dengan nada yang serius.

"Biar betul dik. Akak takuttt ni..", aku dah cuak masa ni.

"Betul bilik mu ada hantu, tu hantu..tu hantu...", sambil tunjuk-tunjuk jari konon nak tunjuk hantu tu kat mana. Lagi la bertambah cuak aku.

"Emak, adik ni cakap umah saya ada hantu...". Aku bagitahu emak aku kebetulan ada kat situ.

"Percaya sangat lah kat adik tu.".

Tiba-tiba adik aku tu gelak.

Huhh gerammm, ape lah nasib dapat adik perangai cenggini...

4 soseh-soseh:

Aujinz December 22, 2012 at 10:00 AM  

hahhahaha.. kena troll dengan adik sendiri.. kah kah kah

Ann December 22, 2012 at 6:36 PM  

@aujinz
amboii gelak sakan hang eh...dh dia buat mimik muka takut2...menjadi kotttt

mselim3 December 26, 2012 at 10:24 AM  

heehh...sudah kena main ngan adik sendiri. xper adik gurau aje tu...k

mselim3

Ann December 31, 2012 at 11:24 AM  

@mselim3

haha dh phm sgt ngn perangai adik tu, nasib bek comel...mmg xboleh nak marah dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP