Pengalaman si suami lihat kelahiran anak

17 December 2012

Member opis aku baru dapat anak. Dia cerita lah pengalaman lihat isteri dia bersalin kat wad. Kami yang dengar ni sama-sama kagum bila dia lihat sendiri proses kelahiran anak sulung dia.

"Mula-mula keluar tu, kepala anak aku tu leper. Lepas tu, kepala mengembang perlahan-lahan jadi bulat. Tak sangka ar..."

"Apa perasaan tu bila En Din tengok?", tanya aku.

"Kagum". Dia buat ekpresi muka kagum.

Yang part kelakarnya, bila dia bercerita,

"Kat bilih sebelah pun ada orang tengah bersalin. Tiba-tiba kecoh. Orang dok panggil doktor..doktor".

Sambung dia,

"Bila tengok, rupanya laki yang pengsan haha". Gelak sakan kitorang dengar.

Pertama kali dengar ni dari mulut si suami. Biasanya dari isteri je.


2 soseh-soseh:

mselim3 December 26, 2012 at 10:23 AM  

hheheheh... begitulah besar pengorbanan seorang isteri yang tak terbalas dek seorang suami nak membalasnya...

Cuba fikir2 kalu suami boleh melahirkan ....

pls: Lepas isteri bersalin terus aje kucup dahi isteri. Siapa x sayang isteri oooiii.

mselim3 December 26, 2012 at 10:23 AM  

hheheheh... begitulah besar pengorbanan seorang isteri yang tak terbalas dek seorang suami nak membalasnya...

Cuba fikir2 kalu suami boleh melahirkan ....

pls: Lepas isteri bersalin terus aje kucup dahi isteri. Siapa x sayang isteri oooiii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP