Teringin sangat nak pergi

15 October 2012


Sabah dah.
Sarawak dah.
Kebanyakan negeri-negeri lain dah.
Singapore dah.

Jepun dan Korea antara tempat teringin sangatttttt nak pergi sejak dulu.

Tapi sejak layan Adam dan Hawa, semua tu dah berubah. Teringiiiiiiin sangattttttttttt nak pergi Mekah. Perasaan tu lebih kuat berbanding perasaan nak pergi Jepun/Korea.

Aku cakap dengan member aku, "Jom kita pergi umrah tahun depan". Member aku tu memang dah pasang hajat nak pergi umrah sebelum ini. Aku je yang baru nak sedar.

Kitaorang berdua tak tahu nak terangkan macam mana perasaan tengok suasana sana dalam Adam dan Hawa. Padahal, dah banyak drama-drama lain tunjuk scene suasana di sana. Rasa syahdu. Entah lah. Member aku tu siap-siap nangis lagi tu.

Amiin semoga hajat tu termakbul. Kena mula menabung.

2 soseh-soseh:

hariz October 16, 2012 at 11:29 PM  

kalau teringin sgt nk pegi umrah boleh emel saya di h_hariz@rocketmail.com....

saya merupakan perunding umrah dari syarikat i-umrah..

kami menawarkan pakej umrah yang selesa dengan harga yang termurah di malaysia...

semoga niat anda untuk kerjakan umrah akan tercapai..

dengan izin Allah..

Ann October 17, 2012 at 1:37 PM  

amiin. ok tq. nanti bila dah bsedia dari kewangan dan yg pling ptng, diri sdiri la..insyaallah nti sy roger2 ok utk survey...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP