Joging

09 October 2012


Aku hampir 2 minggu join aerobik. 3 kali seminggu. Kalo tak de kelas aerobik, aku joging. Dah 2 kali aku terlepas kelas aerobik, tak sempat nak datang on time. Kalo aku terlepas kelas, aku joging je la kat taman.

Semalam, jiran sebelah rumah tegur masa aku nak keluar.

Jiran : Joging ke?
Aku : Aah joging.
Jiran: Nak ikut boleh?
Aku: Boleh, ikut belakang. (Menolak dalam lembut hikhik)

Jiran aku tu tergelak je.

Mana boleh seiringan, lelaki orang tu. Marah bini dia nanti. Dah la tak pernah tegur sapa dengan bini jiran aku tu. Cuba jugak nak senyum kat bini dia kalo terserempak, tapi toleh kat kita pun tak.......inikan nak berborak.

Harapnya konsisten la sampai bila-bila. Punya la semangat aku nak excercise sampai beli kasut sport. Rasa seronok lak bila joging lepas habis kerja. Tak la membuta je dalam bilik.

Maybe osmet aku kaki joging kot. Jadi terpengaruh dengan kerajinan dia tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP