Dah tau! Dah tak best...

12 September 2012


Blog aku sebelum ni, hanya adik aku Mizi jer yang tahu..tu pun sebab kebetulan jer. Tahun 2010 kot masa tu. Aku siap ajarkan lagi macam mana nak buat blog. Dia yang nak. Ikutkan aku memang malas nak ajar...bukannya serius pun budak tu.

Kemudian, aku tengok adik perempuan aku, Shida..share blog aku kat Facebook dia. Sah ni Mizi punye keja la ni menyebarkan blog aku ni. Sape lagi...

Kalo adik aku yang tu tau, sah2 lah emak aku tau. Kalo emak tau, mesti la adik-adik aku yang lain tau.

Dah tak best lah nak menulis merapu-rapu lepas ni. Malu!!

Terasa macam nak tukar address blog jer. Boleh ke?

Aku pun tak ingat dah. Nak godek, kena cari masa. Dah la blogspot ni... semua dah baru. Take time jugak ni.




0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP