Tengok bola kat klinik

13 September 2012

Imbasan. Ketika jalan-jalan kat blog Abang Jonni. Memori lama kembali.

Masa piala dunia 2010, aku peminat Argentina yang dikira tegar tak tegar jugak lah kot...sedih la kalo kalah tapi tak ada la sampai menangis gila-gila....yang paling teruk, sampai nak bunuh diri.

Semua game Argentina aku tengok. Ada satu game tu, aku tak dapat tengok live..kebetulan masa ni aku tak berapa sihat.

Jadi esoknya aku pergi ke klinik lepas mintak kebenaran dari lecturer(tetap datang buat kerja walaupun tak sihat). Yang bestnya klinik ni ada ASTRO dan kebetulan masa tu, ada siaran ulangan game Argentina. Jadi aku ambil peluang ni layan game yang aku tak dapat tengok malam tu.

Jika diikutkan nak jumpa Dr tu tak ada lama sangat, paling lama pun 1 jam tunggu. Tapi duduk kat klinik lebih 1 jam semata-mata aku boleh layan game tu sampai habis.

Kalo lah lecturer aku tahu, masak aku....



0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP