Puasa ke tak? Sibuk jer nak tahu!

09 August 2012

Tadi tiba-tiba Ayie tanya aku,

 "Ann, puasa penuh tak?".

 Aku memandang dengan muka terkedu kejap.

"Em penuh!".
"Hehe ye ker?".

Ni salah sorang opismate aku.

Minggu pertama bulan puasa, Project manager aku lak sebelum ni usik aku selama 4 hari berturut2. Tengah duduk dengan dia dengan opismate aku yang perempuan,

 "Ann, pose tak?", tanya sambil buat muka serius.

Terkena sejibik kat muka aku. Aku blur jap. Masa ni aku tengah pikir, dia tau ke aku tak boleh puasa. Nak tipu ke tak ni...macam2 la dalam otak aku ni tengah pikir.

 "Pose...".

 Selama aku tak puasa tu, project manager asyik offer aku air. Siot jer.
 Yang aku herannya, apsal aku sorang je yang kene. Sabo jer la.

 p/s: Paling best makan depan adik2 lelaki bila 'cuti'...saje nk menunjuk-nunjuk. Aku boleh makan, dorang tak boleh makan haha...


 

3 soseh-soseh:

Lan Bingka August 9, 2012 at 4:14 PM  

kena sorok sikit masa makan tu, menghormati orang yang puasa

Ann August 9, 2012 at 8:29 PM  

hehe tau xbek, tp prgai suke sakat adik2 xleh nk elak huhu

Aujinz August 14, 2012 at 3:29 PM  

hahahha... ini pesen keji tunjuk ke adik adik.. tak boleh tak boleh.. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP