Lelaki memang macam ni eh?

29 August 2012

Kalo berbalas dengan mesej or kat wall facebook dengan adik aku yang lelaki, kita tulis panjang-panjang, tapi dibalasnya sekerat jer. Macam nak tak nak jer jawab.

Tapi bila tengok gaya berbalas dengan kawan-kawan dia, ok memang macam tu.

Kaki dota semua ni. Malam nya main dota sampai pagi, lepas tu pi kerja. 

Tak macam kita orang perempuan ni, tulis panjang-panjang kat wall facebook dah serupa macam nak buat karangan pendek. Bagus huh?




2 soseh-soseh:

HEMY August 30, 2012 at 8:53 AM  

ooo..bagi aku kawan adik kau..hahaha.aku men dota gak..tp sorang2 takde member...huhu..

id aku soulzeshifter

Ann August 30, 2012 at 10:53 AM  

lg sorang giler dota huhuh....

ni id adik aku Msia.My_Jay


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP