Gangnam style cover

30 August 2012

Sekarang tengah giler dengan gangnam style. Aku suka jugak tengok sebab muzik dia yg catchy dan paling best sebab tarian dia yang unik dan kelakar. Macam tengah menunggang kuda hahaha....

Ramai sangat yang dah wat cover lagu ni. Ini antara yang paling aku suka selain Suasana Raya Gangnam. Sebab unik. Rasanya tak ada lagi kot yang buat violin cover. Bayangkan lah main violin sambil buat tarian gangnam. Susah kot? Lagipun aku suka dengan muzik yang ada bunyi violin.




Suasana Gangnam Raya best sebab keakraban famili dorang dan kelakar lagipun tengok gelagat masing-masing. Muzik pun boleh digunakan untuk merapatkan silaturahim. Bagi aku tak salah kot selagi tak melampau. Aku pun dah baca macam mana boleh mula nya video raya tu. Dikatakan hampir semua tak pernah tahu gangnam style. Idea tu datang dari salah sorang dari famili dorang sebagai salah satu aktiviti bila famili semua berkumpul.


ps: oh yea aku bukan peminat k-pop. drama korea sekarang pun aku dh slow. Aku tengah addict ngn drama taiwan lak haha.

0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP