Nak make up orang

29 August 2012


Adik aku, Sarah pantang tengok rambut orang lain lagi2 yang berambut panjang.

Tengah lepak2 sambil tengok tv, tiba-tiba duduk kt belakang aku then main-main dengan rambut. Aku biarkan jer. Tak tahu lah gaya macam mana dia buat tapi terasa macam tak sesuai jer. Rasa jer.

Dah siap. Yang lain-lain puji, Sarah buat cantik. Ye ker? Macam tak percaya jer ngan dorang, mana tahu just amik hati si kecik tu.

Aku masuk bilik, tengok cermin. Serius memang cantik gaya si kecik tu buat. Macam tak percaya jer budak ni boleh dandan rambut.

Aku tanya dia, bila besar, cita-cita nak jadi apa.

"Nak make up orang". 

Ermmm, berbakat jugak si kecik ni rupanya.



0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP