Keciknya dunia

14 June 2011

Ada opismate aku, rupanya adik kepada Faizal AF, juara AF...ala yang terkenal dengan tagline'senyum sokmo' tu.

Tapi opismate aku ni tengah wat phD lah.

En Din: Dunia ni artis ni...arak dan ectasy tu kira biasa lah. Pernah Faizal..ramai2 lah..pergi rumah artis ni. Artis tu pi hidang arak. (Faizal tak minum lah)


Aku: Siapa artis tu? (Sibuk...).

En Din: Tak leh bagitahu. (Jaga aib orang).

Fat: Tolong kim salam kat Faizal eh...(sorang lagi sibuk).


ps: Tak sangka lak aku tertiba berkawan dengan keluarga artis. Hehe...

3 soseh-soseh:

NICK IRFAN June 15, 2011 at 12:47 AM  

xde gmbr dia ke kak?

Ann June 16, 2011 at 1:50 PM  

gambar en din?...eh mane leh letak gmbr dia kt sini..segan ar nk mtk izin.

Aujinz June 18, 2011 at 8:02 AM  

cer terai letak.. cer terai letak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP