Why Sam Shaheizy?

06 April 2011

Bila tengok Sam tersenarai mana-mana pencalonan, aku akan sebut, " Sam! Sam". Berharap sangat. Kecewa bila dia tak menang pelakon TV popular.

Tapi.......

Bila tiba saat-saat yang dinantikan, Anugerah Bintang Paling Popular.......osmet aku sebut, "Zizan". Tapi aku sebut, Sam!".

Oh yess tekaan aku betul. Dia sangat comel, lagi-lagi bila dia bawak emak dia ke atas pentas. Sape yang pernah buat sebelum ni........tak ada lagi beb. Of coz lah hati gadis-gadis di luar sana cair beb bila lihat lelaki layan emak dia dengan sangat mesra.

Aku perasan kehadiran dia dalam drama 'Impak maksima', dalam hati aku, comelnya dia ni. Dan adik aku ada kawan baik yang iras-iras muka dia. Aku rasa sangat-sangat iras. Kawan dia tu comel macam Sam. Mujur muda dari aku. Kalo tak, dah lama mengurat kot. Tak dapat Sam, dapat yang iras-iras Sam pun jadi lah eh. :P

Lepas tu drama, Sam berlakon jadi lelaki gemuk. Sangat kelakar dia berlakon k.

Dah la comel.......bagi lah apa-apa watak..tak kira baik, kelakar, jahat.........semua memang menjadi. Dia memang layak.

Thanks Dato' Ct tarik diri membolehkan aktor faveret aku menang.

ps: Usop Wilcha penyeri ABP haritu. Sakit perut aku tahan gelak.

ps2: Nak tengok drama Pa'e lakonan Sam semasa remaja dulu. 


4 soseh-soseh:

::Budak Degil:: April 6, 2011 at 1:21 AM  

oh..sam ni exboipren sy..haahhahaa

Lan Bingka April 6, 2011 at 8:14 AM  

mak dia pun spontan buat gaya usop atas wheel chair, memang kelakar..;p

Aku April 6, 2011 at 9:46 AM  

yeah..
sam terbaeekkk!!

hanie April 6, 2011 at 10:20 AM  

sam. ai lefiyuuu...


hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP