Kerja baru

22 April 2011

Dah makin terabai blog aku ni. Jarang sangat update dah. Aku sekarang dah dapat kerja baru. Tu pun sebab ada sorang lecturer ni yang pujuk suami dia ambik aku kerja kat company suami dia.

Tapi kena interview gak lah. Kerja sebagai analyst programmer. Aku memang tak ada basic php. Masuk-masuk company ni kena belajar OOP Php lak dengan framework. Aduii sangat susah bagi aku. Tu yang bz sangat sampai blog sendiri pun berkurun tak bukak. Dari zero nak kena belajar dalam masa yang sangat pendek.

Aku rasa ramai blogger yang dalam bidang berkaitan ni kan.


*Bz sangat sampai xsempat tulis tesis dan kawan-kawan tegur dalam ym pun tak sempat nak beramah-mesra. Hari ni ok lah sikit.

5 soseh-soseh:

[noriza] April 22, 2011 at 2:16 PM  

tu la ann, aku tertunggu-tunggu ko post entry baru..follower setia nehhh

Mohd Naim April 22, 2011 at 2:44 PM  

wahhh!!! tahniah!! semoga sukses!!!

tasekM April 22, 2011 at 3:08 PM  

salam.


tahniah2.

:)







z105.

Lan Bingka April 22, 2011 at 3:43 PM  

tahniah dah keje..
ok la dapat ilmu baru..:)

~miSz HaNna~ April 26, 2011 at 2:02 PM  

wah...an dh keje....keje ktne?...tahniah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP