Video Seks Anwar Tersebar kt Youtube

04 April 2011

Bukak Facebook, ternampak ada member satu U post video Anwar. Apa lagi, aku bukak lah. Video yang dikatakan oleh Datuk T mempunyai durasi selama kira-kira 30 minit tapi kat youtube hanya 1 minit 47 saat.

Sekali imbas, macam Anwar jer. Tapi tayangan video ni tidak konsisten. Contoh,ada part dalam video tu, tiba2 amoi muncul. Dan ada tulisan siam pada video.

Pasal bentuk tubuh lelaki dalam video ni, perut agak boroi dan ada dada lagi tu. Kalo dari gambar-gambar Anwar, pada aku, si Anwar ni agak fit orangnya dan kurus.



Video Anwar kat youtube.


Pasal kes anwar dengan Saiful, kenapa mintak lagi sampel DNA anwar lagi? Padahal kes dulu dah pernah mintak DNA. Patut dah ada simpanan.

Politik Malaysia memang KOTOR.

4 soseh-soseh:

Mohd Naim April 4, 2011 at 10:27 PM  

Tu la,politik malaysia mmg kotor,tuduh org tu liwat,org nie berzina,org tu pembunuh,org nie rasuah..mmg xdak kelass!!

Pasal video tu,yg percaya akan lebih yakin,yg xpercaya akan ttp xpercaya xdak impact sgt pun..

Pasal DNA tu,jab kerajaan bukanya baguih sgt simpan rekod nie..lagipun ikut peraturan,jab kerajaan cuma simpan sesuatu rekod cuma 7 tahun max..kecuali kes2 tertentu..

Ann April 5, 2011 at 1:21 AM  

tu pasal lah ak xpcaya ngn gov ni...tp si anwar ni org penting, takkan lah data dia lupus cmtu jer kot kan...

aku mmg caya org dlm vid tu bukan anwar..lgpn bntuk badan dia mcm ayah aku cuma ayah ak lg rendah lah. tak de perut n dada yg boroi..haha (tiba2 puji ayah sdiri)...lg senang citer..suh jer anwar bukak baju tgk same ke x.

tp org gov ni suka tol wat konspirasi lah...sgt funny tau hehe

H Y D E April 5, 2011 at 2:12 AM  

yep.. memang kotor. bila dekat2 nak pilihanraya ni, mula la keluarkan macam2. cthnya ummi hafilda. tetiba sekarang muncul. sebelum ni pi mana?... typical~

dark April 6, 2011 at 8:19 AM  

ouh, malaysia..tanah tumpah airku...
negara mane lg yg mmbolehkan video lucah dibuat tayangan umum..bak yg besar hingga yg ke kecik..ape ade hal..malaysia BOLIH!!..

negara "ISLAM" yg mengamalkn fitnah,rasuah,pecah amanah..inilah malaysia tanah tumpah airku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP