Takziah

16 March 2011

Semalam aku call emak aku. Emak aku beritahu yang suami kepada sepupu aku baru jer meninggal. Sepupu aku baru jer jadi isteri selama sebulan. Memang sangat terkejut.

Kesian kat sepupu aku, baru kahwin dah jadi balu. Arwah meninggal tiba-tiba disebabkan sesak nafas. Masih muda lagi. Akhir 20 an.

Semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang beriman. Takziah buat sepupu aku.

4 soseh-soseh:

daisy March 16, 2011 at 3:43 PM  

al-fatihah.
dugaan yang amat berat buat seorang isteri adalah apabila kehilangan suami tercinta.

HEMY March 16, 2011 at 4:28 PM  

betul lah ajal tu tak kira usia kan...hmmm..aku simpati lah dengan ketentuan sepupu ko

H Y D E March 19, 2011 at 4:12 AM  

hmm.. meninggal muda ya. simpati dengan wife arwah. al-fatihah~

Seri March 19, 2011 at 11:13 AM  

al-fatihah
maut tak mengenal usia. nanti kita pula akan menyusul. entah tak tahu bila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP