Curi bunga telur

02 March 2011





Minggu lepas, aku dengan 2 orang lagi kawan pergi kenduri.


Kat dalam rumah pengantin perempuan,tengah tak ramai orang, tiba-tiba jer salah seorang kawan aku tu suruh cover dia sebab nak ambil bunga telur yang dah digubah cantik kat pelamin.

Dalam kereta selepas balik, aku godek-godek gift. Ada bunga telur.

Aku, "Ni ada bunga telur jugak".
Kawan A : "Bukan. Orang cakap kalo ambil bunga telur tanpa pengetahuan tuan rumah, jodoh cepat sampai".
Kawan B:" Itu namanya mencuri".

Pertama kali aku dengar mitos ni. Mengarut jer tau.

5 soseh-soseh:

AiDa AzRyN March 2, 2011 at 9:36 PM  

eh.. cenggitu pulak?0.o

Wanie-san March 2, 2011 at 11:31 PM  

pulak..org tua mane la ckp g2...huhu

Lan Bingka March 3, 2011 at 5:47 AM  

tak masuk dek akal..

Fara FarSha March 3, 2011 at 11:00 AM  

I tau sape kawan A dan B itu..hehe..kite ade gak dgr org ckp mcm tu ann..

Ann March 3, 2011 at 11:06 AM  

@aida
tu psl

@wanie
ntah lah..kot2 de, tp xnah dgr

@lan
jdh ni allah dh tentukan kan

@fara
hehe hang silap lah fara...dr penang xdtg, yg A tu org lain. yg B tu hang kenal..yg A, ak xtau..hang kenal ke tak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP