Terima lah kenyataan

08 February 2011


“Saya fikir keputusan yang lebih adil adalah seri, tidak wajar untuk kita tewas perlawanan itu."

Terima lah kenyataan.

Entah lah, aku tak pernah minat Chelsea ni. Ramai sangat bintang. Tambah lagi sorang bintang yang menjadi pujaan para gadis dan para gay diluar sana kerana kehensemannya. Aku? Oh tidak. Yang penting skill mesti hensem dan low profile macam Lionel Messi. Dulu Ronaldinho tapi sekarang dah tenggelam.

3 soseh-soseh:

NICK IRFAN February 8, 2011 at 10:57 PM  

padan muka chelsea dan man u kalah! haha tahniah liverpool menang? nasib xde aseneal seri... da yahoooo!!! man city menang! hahaha

princeduyong February 9, 2011 at 12:58 AM  

apepun...mereka jugak yang kaya... :)...yang kita ni habiskan air liur je bersorak...

apepun...biru tetap best... ;)

Ann February 9, 2011 at 1:31 AM  

@nick
arsenal mesti menang lak lps ni..hehe

@prince
yg ptg kepuasan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP