Kerja aku download

03 February 2011


Aku suka download movie kat office. Dulu aku selalu download torrent. Tapi dah kena block. Kemudian, aku download file dari mediafire yang formatnya .avi atau split file (0.001, 0.002,...). Sekarang, dah block jugak file yang berformat video. Tensen gak tak dapat melayan movie-movie.

Semalam, baru aku perasan ada kelemahan jugak. Boleh jer download movie  lagi tapi dengan syarat download file yang dah dicompress seperti .rar atau .zip.

Dapat jugak aku melayan movie.

Minggu ni aku dah download Due Date, Green Hornet, The Tourist, Remember Me, Blue Valentine dan The Town. Banyak lagi movie aku lom tengok ni.


Semalam, aku layan Remember Me. Aku download sebab Robbert Pattison. Kisah tentang seorang anak yang tidak puas hati dengan ayahnya. Akhirnya jumpa si gadis yang menceriakan hidupnya. Tapi sedih lah filem ni. Sedih sebab baru jer berbaik dengan si ayah, tapi.........tengok lah sendiri.



0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP