Filem Seram Thai : Who are you

15 February 2011



Ada filem terbaru dari Thailand bertajuk "Who are you?". Kisah ini mengisahkan tentang Nida, seorang penjual Dvd lucah dan mempunyai seorang anak lelaki yang mengalami syndrome Hikikomori. Syndrom ni dimana pelakunya mengalami masalah sosial akan menyediri, mengasingkan dari masyarakat, dan mengunci diri di dalam rumah atau bilik melebihi 6 bulan dan biasa berlaku di kalangan remaja di Jepun.

Anak lelaki Nida telah mengasingkan diri selama 5 tahun dan Nida hanya berkomunikasi dengan anaknya melalui nota. Nida biasanya akan menghantar makanan dan magazine dengan letak di luar bilik namun sesuatu yang pelik berlaku bila ada yang beritahu nampak anak Nida telah keluar.

Aku tengok trailer ni kat tv beberapa hari lepas dan bagi aku, serius menarik lagi-lagi filem seram dari Thailand. Tapi tak berani aku nak layan sorang. Ada sesiapa berani layan filem ni?



*Baru aku tahu wujud syndrom yang pelik ini. Biasanya terjadi sebab trauma dibuli dan jugak tekanan dari masyarakat untuk berjaya dalam kehidupan yang bermula dari kecil lagi. 

6 soseh-soseh:

jejaka anggun February 15, 2011 at 1:29 AM  

yer? ada eh penyakit camtuh?

NICK IRFAN February 15, 2011 at 4:25 AM  

sy pun pnh buat mcm ni 6 bulan x kluar rumah...

[noriza] February 15, 2011 at 9:35 AM  

jom layan...mmg cite seram dari thai bes2 blake

Ann February 15, 2011 at 12:25 PM  

@JA
aah ade, ak pun br tau gak..

@nick
kalo bgaul ngn org dlm umh, tu xkira hikikomori tp dasyat ar xkuar umh 6 bulan, sklh/keje cmne?

@iz
nk download tp takut...huhu

Aujinz February 15, 2011 at 1:40 PM  

huishhh.. jom layannnn...:))

Ann February 16, 2011 at 1:14 AM  

@aujinz
nti hang dh layan, bgtau ak best ke x...ak penakut huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP