Miming by Cikgu Shida & Maria Elena

15 February 2011

Baru je aku layan video miming oleh cikgu Shida dan Maria Elena. Aku pernah jugak tengok video cikgu Shida sebelum ini, ada lah 2-3 video tapi separuh layan je lah. Bukan tak suka sampai nak kutuk cikgu Shida cuma boring je lah.

Tadi baru layan video cikgu Shida miming lagu Kalau berpacaran oleh Sohaimi Mior Hassan. Yang ni baru betul-betul best dan kelakar. Siap gelak-gelak lagi tengok gelagat cikgu Shida ni. Kreatif ar. Pandai dia edit video. *Aku tau dah lama keluar*


Ada yang tak suka tu, lantak lah, dah rambut sama hitam tapi hati lain-lain kan.

Kuar satu lagi video miming tapi dari Maria elena sebagai sokongan kepada cikgu Shida. Maria elena yang memang jenis gila-gila orangnya (aku rasa lah) dan cantik pun ada yang tak suka kan. Sekali lagi, dah rambut sama hitam tapi hati lain-lain. Bukan semua orang suka apa yang kita buat.


Aku salute lah kat diorang ni berani dan tak peduli apa yang orang lain kata sebab aku pun memang tak berani.

10 soseh-soseh:

ain revival February 15, 2011 at 4:46 PM  

sebenarnya menyampah..tapi aku tengok berulang kali gak vdeo dy..hmm..maybe aku suka kot..

yott February 15, 2011 at 7:15 PM  

hehe..stuju dgn Ann..x semua org berani buat

tasekM February 15, 2011 at 10:28 PM  

kan... aku pun x sanggup buat.




.

ghost writer February 16, 2011 at 1:03 AM  

tak penah lagi tengok...
dan tak mahu tengok..

Ann February 16, 2011 at 1:13 AM  

@ain
pelik tu, xsuka tp layan gak..hehe

@yott
betul..bukan sng berani cmni, kene de confident yg tgi

@tasek
nk show kt smua org..xsggup den

@ghost writer
kalo xsuka, bek xyah tgk kan...

Dark Half February 16, 2011 at 1:34 AM  

maria elena tu cam penah upload video pasal PMS kan?

Ann February 16, 2011 at 1:43 AM  

@darkhalf
nntah lah xtgk yg tu.br tgk 3-4 video je.

H Y D E February 16, 2011 at 2:49 AM  

lawak la tgk dia buat muka sohaimi mior hassan...hehehe

our malaysian internet phenomenon~

Ann February 16, 2011 at 12:33 PM  

@hyde
kelakar kn..hehe, dh makin ramai org malaysia jd youtube celebrity

Hazrina February 25, 2011 at 11:02 AM  
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP