Bela Anak ikan

02 February 2011

Aku sekarang dah bela anak ikan.




Bela secara kecil-kecilan je. Suka tengok dia berenang. Baru aku perasan rupanya ikan boleh berenang berundur. Tenang jiwa tengok ikan aku.

Aku guna RO water. Tak perlu guna anti-klorin. Alhamdulillah sejak bela hari Sabtu ari tuh, ikan tu masih bernyawa lagi. Kesimpulannya, minumlah RO water elok sebab banyak oksigen. Bio Aura belum mampu lagi.


2 soseh-soseh:

Cik Zura February 2, 2011 at 1:46 PM  

waahh..ann bela ikan..ikan mas ek ann..aku pn nak bela, tp xberjaya lg beli aquarium..duk tgk ikan2 kt ofis ni je..excited sgt tgk ikan2 tuh!hahaha..rasa tenang je tgk ikan2 tu berenang

Ann February 2, 2011 at 2:07 PM  

@zura
ko beli aquarium kecik2 jer mcm aku ni..senng ckit nk jg...aku beli 2 ekor, tp sekor lg dh mati pd hari ak beli...sian tgl sekor jer..xde peneman..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP