Apa yang aku suka dengan Valentine's Day

14 February 2011

Sebab bila tiba Valentine's Day, banyak filem romantik akan ditayangkan kat TV. Aku suka! Tu jer lah. Boleh lah aku feeling jiwang.

*Tak perlu tunggu Valentine's Day nak tunjukkan kasih sayang kepada pasangan. Tunggu Valentine's Day baru raikan dengan pasangan, golongan ni memang tak romantik tau. Buat lah seminggu sekali ke atau sebulan sekali ke. Tapi sesuai untuk bagi yang dah berkahwin. Kena cakap hanya untuk yang dah kahwin, nanti tak cakap lak, macam aku mengalakkan lagi unmarried couples celebrate. Kan?

3 soseh-soseh:

Anonymous February 14, 2011 at 2:12 PM  

tp kan byk filem cmtu bole wt org x seda menyambut..btol x?ngeee
*klo salah tlog btolkan..

Ann February 14, 2011 at 2:18 PM  

@silah
ala biar betul?

Mohd Naim February 14, 2011 at 7:33 PM  

aku suke valentines kalau dapat cuti...tapi tak bermakna aku suka maulidur rasul sebab cuti jer yer...hehehe!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP