Tak tahu cuti

20 January 2011

Hari ini aku lupa cuti umum sempena Thaipusam. Jadi aku pergi kerja macam biasa lah. Sampai kat sana, aku pelik apsal lengang jer ni..............ooooooooooo baru teringat "Hari ini Thaipusam". Mencik betul tahu.....takpe-takpe, buat lah kerja yang mana patut.

Tak lama tu, dapat sms dari housemate.......mana aku..sebab dah plan untuk buat kejutan kat member lain waktu tengahri tu. Malu gilerrrrrrrr nak balas. Takut kena bahan.

Aku jawab lah, "Kat opis. Lupa cuti huhu....."

Aku ada konflik dalaman. Aku tak alert hari cuti.

Dulu-dulu masa belajar, roomate akan tanya, "Ann, ko balik tak raya haji ni?". Biasanya nye tanya sebulan sebelum nak raya sebab nak beli tiket. Soalan ni aku dapat sampai sekarang. Dan respons dari aku adalah sama.

"Cuti raya Haji???! Bila??" Respons terkejut yang sangat besar sebab nak raya..tapi tak tahu.

Aku memang tak tengok kalendar semata-mata nak check cuti. Baik kan aku?? Haha.......

*Bengang member aku tu dengan kejutan kitaorang buat...........hehe.

8 soseh-soseh:

yott January 20, 2011 at 8:05 PM  

hehe..i lak cuti2 umum ni mmg pyh laa nak lupa..mmg ditunggu2..ahaks,,

Aujinz January 20, 2011 at 8:10 PM  

cuti raya cina biler Ann?.. tau ka... koh koh koh

Ann January 20, 2011 at 8:42 PM  

@yott
tp yott hampir terbabas gak tadi..hehe

@aujinz
ohhh dh beli dah, tu pun slps osmet aku dok citer dia dh beli tiket blik kg.......haha

niesz January 20, 2011 at 9:04 PM  

niesz pon same..bc blog org baru tau ari ni cuti.. :)

rossoneri January 20, 2011 at 10:53 PM  

lor,ramai plak yg xtau arinih cuti haha

NICK IRFAN January 21, 2011 at 12:18 AM  

klu sy nk dekat2 cuti msti bersiap sedia..

jejaka anggun January 21, 2011 at 11:56 PM  

tahniah! inilah pekerja contoh yg dicari2

Sir Marcello January 24, 2011 at 1:19 AM  

cuti thaipusam...aku terlentang keletihan kerana malamnya keja sampai lewat...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP