Mood jiwang dengar lagu ni

26 January 2011



Memang layan ar lagu ni.........bila dengar je, terus mood jiwang aku datang beb. Siapa suka dengar lagu zaman rock kapak, sila lah dengar.Yang tak suka lagu rock kapak pun, sila lah dengar kot-kot terus jadi peminat lagu rock kapak.


Tajuk nya Cahaya cinta dari Flybaits. Mana tau cinta yang ada makin bercahaya. Tak semestinya cinta untuk pakwe/makwe jer, cinta untuk kawan, cinta untuk adik-beradik, cinta untuk ibu bapa, lagi teratas dan mulia ialah cinta untuk DIA.  ^_^

Jom kita hayati lirik.

Ingin kuselam lautan hatimu
Ingin aku mencuba
Akan kulukis gambaran hatimu
Akan aku lukiskan

Ingin kurasa belaian kasihmu
Ingin aku rasakan
Akan kusemai keikhlasan hatimu
Akan aku semaikan...

Cahaya cintamu menerangi duniaku
Bersemadi di jiwaku
Bagaikan bunga hidup subur di taman
Tak mungkin gugur takkan layu

Akan kusahut seruan hasratmu
Ku sematkan di kalbu
Akan kupuja selama-lamanya
Ku jadikan permata...




3 soseh-soseh:

niesz January 26, 2011 at 10:03 PM  

mmg layan abis la..hehe..

updated entry: free2 kena maki ngan jpj

daisy January 26, 2011 at 10:14 PM  

okeh,sekarang jugak aku layan jiwang.gagagaga

Ann January 27, 2011 at 2:35 PM  

@niesz
betul kan ckp aku hehe

@daisy
dh jiwang ke? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP