Bosan dengan PRK Siri 2

27 January 2011

Semalam aku tengok berita TV3 dengan hajat sebab nak dengar berita tentang seorang bayi dibunuh oleh ibunya. Tunggu punya tunggu kira-kira 20 minit, terus OFF TV. Tak sudah-sudah dengan berita politik. Semalam TV3 menunjukkan betapa prihatinnya salah seorang calon terhadap rakyat sehingga sanggup meredah banjir. Mana nak cari pemimpin yang punya prihatin macam ni.

Muak aku dengan berita-berita yang membodek rakyat hanya time pilihan raya. Jika 10 kali PRK, terpaksalah aku hadap berita-berita macam ini yang sangat berat sebelah.

Akhirnya, entah apa berita tentang bayi yang dibunuh tu pun aku tak tahu.


http://3.bp.blogspot.com/_QycFlmCOSXA/TUDR3vKNrFI/AAAAAAAADjQ/BbXf0v2AeAs/s1600/article.jpg

Kisah lain. Ini keratan yang ambil dari blog Cursing Malay. Para cikgu di luar sana wajib menyokong kerajaan Barisan Nasional hari ini. Bukan aku yang cakap, TPM bijak pandai yang cakap.



4 soseh-soseh:

NICK IRFAN January 27, 2011 at 4:27 PM  

bayi dibunuh ibu? bila plak berita ni sy dh lama beli paper... berita pun x tgk sbb asyik politik jer...

anen January 27, 2011 at 6:00 PM  

samela muak nk tgk tb...politik aje kojenye..haihh..org nk tgk ape jd lam ngare..sikit2 sudah lahhh...baik tuko jadi berita politik je..herghhhhhh

Mohd Ridhuan January 28, 2011 at 5:58 PM  

musim prk dah...
so berita mesti pasal prk yang banyak..

daisy January 28, 2011 at 9:11 PM  

layan DVD lagi best.kih..kih..kih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP