Wonderful

26 December 2010

Dulu-dulu suka dengar lagu ni, tapi entah macam mana, lama tak layan lagu ni. Dengar lagu ni semula dalam kereta member beberapa hari lepas.

Lagu ni berjaya meng'ON'kan mood aku. Rentak lagu macam ceria tapi sebenarnya lirik nya agak sedih.

Lagu Wonderful dari Everclear. 





8 soseh-soseh:

NICK IRFAN December 26, 2010 at 6:25 PM  

nk try donload la nnt...

Mr.Z December 27, 2010 at 1:27 AM  

rentak lagu ceria je kan..hehe

Lan Bingka December 27, 2010 at 9:15 AM  

loike..:)

Fitrihadi.com December 27, 2010 at 11:45 PM  

woah lama tak dengar lagu ni.. masa sekolah dulu memang banyak kali lagu ni kuar kat radio..nostalgia lak

Ann December 28, 2010 at 12:37 AM  

@nick
download tau:)

@mr z
tu la ceria..sbnrye sedih

@lan
suka:)

@fitri
hehe hepinye dpt kembalikn nostalgia fitri...best kn lagu ni...

NICK IRFAN December 28, 2010 at 8:40 AM  

nnt klu ada lagi lagu2 best2 kongsi2 la.. :)

NICK IRFAN December 28, 2010 at 2:28 PM  

anda dpat award sila ambik di http://nickirfan.blogspot.com/2010/12/aku-jutawan-award-thanzk-atikadya.html

H Y D E February 23, 2011 at 4:05 PM  

aiseymen lagu ni... pasal divorce kan? best la. dulu masa ntv7 baru ditubuhkan ada 1 lagu everclear yang kerap sangat ntv7 ulang setiap petang (1997 kot)... lupa dah la tajuknya... best jugak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP