Tak habis-habis

29 December 2010


Ni contoh projek aku lah. Detect tumor pada otak. Gambar cilok dari google. 

Aku tengah bengang dengan supervisor aku ni. Aku punya pulun gila-gila siap kan satu method ni dan dapatkan result. Alhamdulillah OK. Harap-harap semester akan datang ni, final semester. Lagipun aku tak sabar nak lari dari supervisor aku ni.

Dah siapkan, aku nak mintak lah sain notis untuk submit tesis 3 bulan. Sedap-sedap suruh aku buat satu method lagi, yang aku tak paham langsung. Aku bukan grade dari Degree Mathematics, jadi susah lah bagi aku dari bidang lain nak paham.

Aku dah buat sperti objektif asal. Cukuplah. Masa 1st assessment dulu pun, penilai-penilai pun tak komen pun pasal objektif aku tu. Lgpun, Master tak perlu susah-susah nak rak bagai macam PHD.

PSIKO. Tak boleh tengok orang lain senang.

8 soseh-soseh:

yott December 29, 2010 at 4:54 PM  

lbh krg mcm boss i jer..

Wanie-san December 29, 2010 at 7:50 PM  

uit uit...paham benor..rumates selalu megadu pasal supervisor diorg..mcm2 ragam ouh..

MR.Z December 29, 2010 at 7:53 PM  

susah gak kalau kena supervisor yang jenis banyak songeh ni.. sabar jela ye..

Unknown December 30, 2010 at 12:10 PM  

nape org atasan suka buli org bawahan... hmm... sian akak...

Sir Marcello December 31, 2010 at 2:54 PM  

tak slow talk dgn dia? kadang2 dia tak faham or salah mentafsir..

theblabber January 1, 2011 at 1:07 AM  

master saya pun susah. sabar ada ganjarannya.

apapun, selamat tahun baru ya :)

ftrhd January 1, 2011 at 4:36 PM  

erk saya pun marah gak kalu kena camtu.. adeh sebab dia lebih power so takleh lawan ar..sabau je la

Aku January 3, 2011 at 3:04 PM  

aku suspek dia pun ada tumor kat otak jugak la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP