Terpesong

24 December 2010

Ada jugak aku terfikir macam mana dengan orang seperti Azwan Ismail minat kepada kaum sejenis. Adakah bermula dari hanya suka tengok lelaki lebih kacak dari beliau? Aku rasa normal bagi manusia suka melihat sesuatu yang cantik.

Aku pun sebenarnya suka tengok jugak perempuan cantik. Tapi hanya sekadar tu je. Lebih-lebih tak pernah yer walaupun masa kecik-kecik dulu aku pernah bercita-cita hendak jadi seorang tomboy disebabkan kat kampung  aku ada seorang tomboy. Aku suka tengok gaya dia yang cool. *Apa punya jenis cita-cita la*.

Mungkin dari niat mereka yang suka tengok-tengok lelaki/perempuan cantik, maka iblis telah membisikkan kata-kata hasutan, dari hanya sekadar suka tengok...kepada lebih dari itu. Sebenarnya mereka dah salah faham sebab tertipu dengan hasutan iblis. Inilah yang jadi bila bisikan iblis menguasai diri. Rugi sungguh!

Video pengakuan lelaki gay.

*Rozita Che Wan cantik.  Aku straight OK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP