Tak terkawal

23 December 2010

Masa tengah berborak on the way balik dari Penang ke JB beberapa hari lepas. Lebih kurang macam ini lah dialognya,

Aku: "Tak nak lah handsome-handsome ni. Nak yang biasa-biasa je. Kalo dapat yang handsome ni, takut........."

Belum sempat habis cakap,

Member S (tunang member A) :"Takut tak terkawal ke?".

Member Z: "Tak terkawal macam mana tu S?". Member aku ni dah gelak-gelak.

Masa ni otak aku dah jadi biru. Teruk betul lah.

Aku nak maksudkan 'Rasa tak terjamin'. Ada ke guna perkataan 'tak terkawal'...haha...sebenarnya member ni nak maksudkan 'Rasa tak terjamin' sebab jadi perhatian ramai orang.

8 soseh-soseh:

yott December 23, 2010 at 12:50 PM  

maksud x trkwl tu maybe..ssh nak jaga..ramai yg brkenan..makan hati nnt..;)

Lan Bingka December 23, 2010 at 2:02 PM  

kawal skit ye..;p

NICK IRFAN December 23, 2010 at 2:06 PM  

huh! hehehe insyallah boleh di kawal kalau ada caranya.. hehe

Fara FarSha December 23, 2010 at 2:22 PM  

p penang naik kete shaharin ke ann?

Ann December 23, 2010 at 2:28 PM  

@yott
tu mksudnye tp dlm otak ni dh pk lain..hehe


@lan
insyaallah

@nick
cuba la kgsi skit...akak xtau

@fara
yup kete dia....kalo hang de, mesti lg seronok

CGG December 23, 2010 at 3:48 PM  

yang tejamin tu terkawal:)

niesz December 23, 2010 at 3:52 PM  

hahaha..jg pk lain lak..ehe

Ann December 24, 2010 at 1:12 PM  

@cgg
haha baiklah

@niesz
xpk lain dh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP