Tak terima jadi andartu?

21 December 2010

"Terima lah, nanti jadi andartu baru tau."

Geramnya bila dengar. Nasib baik ada sekelumit perasaan sabar. Mujur lah aku ni tak reti nak laser-laser orang. Aku ni bukannya mulut pedas macam cili api walaupun aku suka makan pedas.

Bukan hang yang tentukan jodoh...kalo tak terima, nanti jadi andartu lah....? Nak bagi nasihat boleh...tapi kalo bagi nasihat pesen yang atas tu, baik tak yah lah.

Tapi sampai bila sabar? Bila sampai limit, boleh hilang gak sabar. Walaupun hati keras macam batu, lama-lama boleh terhakis jugak.

*Baru lah aku tau kenapa orang yang belum kahwin asyik tensen je. Tensen dengan cakap-cakap orang sekeliling.



8 soseh-soseh:

Lan Bingka December 21, 2010 at 8:42 PM  

hati dan perasaan kan tak boleh dipaksa.. sedap2 je nak tentukan jodoh org..hmm

NICK IRFAN December 21, 2010 at 9:49 PM  

btol tu kalau x ska mne boleh paksa nnt lain jd...

Ann December 22, 2010 at 12:15 AM  

@lan
tu lah mmg dugaan kn jd single ni....slg single, kene sbr dgn ckp org


@nik
kalo xdpt terima dr awl, baik xyah kan

Fara FarSha December 22, 2010 at 8:21 AM  

ni sape pulak yg melaser ann selain kite ni..hehe

~HaNna~ December 22, 2010 at 10:32 AM  

tu la...sape yg laser ann nih?..huhu..bg pihak ann, aku sgt sedih..

Ann December 22, 2010 at 10:40 AM  

@fara
sape lah yg klhkan fara dr segi bab laser2 ni yer..hehe

@hanna
ko kalo dgr pun sedih kan...huhu

Aujinz December 22, 2010 at 4:03 PM  

mereka punya mulut tapi tidak tahu bagaimana menggunakannya..
haishhhh..

Cik Zura December 30, 2010 at 9:07 AM  

setuju annn....soal hati xbleh dipaksa2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP