Interview

15 December 2010


Semalam, member aku tanya,
"Saya bukak blog kak Ann, minggu lepas ada, minggu ni tak ada ke?".

Terharu beb, ada permintaan. Macam artis lak...hehe. Ala aku tahu, nak suruh update pasal apa yang berlaku weekend baru-baru ni kan.

Biasa lah ada jemputan kenduri kahwen yang aku dengan member aku ni kena penuhi kat Karak. So malam tu, lepas kenduri kitaorang ke Seremban, tidur kat rumah famili tunang member aku ni. Sampai-sampai jer, meriah betul famili ni. Dari boyfriend sepupu kepada tunang, adik kpd kakak ipar, bapa saudara, mak saudara, sepupu, adik-beradik dan jugak mak tunang member aku ni.

Pendek cerita. Aku kena interview lah.  Tunang member aku ada abang yang masih single. Kenapa single? Mengikut kata member aku, malu dengan perempuan. Disebabkan aku pun single, erm apalagi aku pun kena usik. Aku rasa muka aku dah merah padam kena usik. Pantang aje nampak perempuan single.


Bila fikir-fikir balik, kelakar pun ada. Aku asyik gelak jer dengan karenah famili ni esp dengan pakcik dan makcik kpd tunang member aku tu. Peramah betul. Aku dari mula-mula sampai, dari banyak diam..dah tak rasa segan.




10 soseh-soseh:

Fara FarSha December 15, 2010 at 2:05 PM  

wah, takkan nak berbiras dengan cik anisah kot ann..haha

Lan Bingka December 15, 2010 at 4:29 PM  

perempuan single memang harus di interview..;p

Unknown December 15, 2010 at 4:52 PM  

kalau jd jgn lupa invite k..;)

Ann December 15, 2010 at 9:07 PM  

@fara
apeslhnye berbiras ngn anisah...senang beb, dh de geng..hehe

@lan
hang xnk interview ak kah? hehe

@yott
insyaallah yot..........:)

jejaka anggun December 16, 2010 at 12:22 AM  

persoalannya.. apakah dia hensem?

Ann December 16, 2010 at 12:45 PM  

@JA
hensem tu xla..cute tu de lah......sedap mata memandang

Unknown December 16, 2010 at 4:12 PM  

hehehe wah! dorg usik akak plak? hehhee eh! kak! nak tanya macam mana akak letak yang kat bawah entry akak ni? yang ada "you might also like" nnt buat toturial dia boleh? sy cdg nk letak jgk tp asyik x jd jer..

Ann December 16, 2010 at 4:22 PM  

@nick
segan lak nk wat tutorial...hehe, akak bgtaw kt sini jer lah yer...
klik link http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget
pastu, isi lah emel, link blog, platform dan nk width brp....then klik get widget, n ikut lah arahan seterusnye.

Sir Marcello December 18, 2010 at 7:24 AM  

kenduri sakan lah ya...musim cuti...dah amik no tepon jejaka tue tak? hahaha

Ann December 20, 2010 at 8:25 PM  

@sir marcello
eh xlah......segan i

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP