Geli kapel tapi nak kahwin

01 December 2010

Member aku pernah cakap : "Geli kapel......tapi nak kahwin. Kak An kahwin lah sorang-sorang".

Entah lah kenapa aku rasa bila berkapel ni, aku rasa macam tiba-tiba satu badan aku mengigil. Aku rasa macam tu lah. Sebab bila kapel ni, mesti tak sunyi dari ayat-ayat yang jiwang kan. Betul tak? Ada tak yang kapel, tapi jiwang-jiwang ni tak ada...ada tak spesies macam ni? Haha.

Pernah jugak ada orang ajak keluar. Pernah dapat mesej kat facebook. Siap offer nak belanja makan kat Old Town. Tahu aku minat tengok game bola (aku update status pasal bola kat FB), nak belanja makan kat kedai mamak sambil layan bola.

Tapi macam-macam alasan aku bagi. Tak payah lah membazir belanja saya. Game bola biasa malam-malam, malas la nak keluar.

Kadang-kadang betul jugak cakap adik aku, aku ni macam terlalu selesa dalam dunia sendiri. Macam tak kisah je. Kalo tak ada orang tanya aku bila nak kahwin, aku rasa aku relax jer. Bila orang-orang asyik tanya, mula jadi tensen lah. Pening dah.

Sebenarnya aku nak jer kahwin, tapi tak suka jiwang-jiwang ni. Nak tunjuk jiwang tu, tunjuk la melalui perbuatan, tak usah melalui perkataan. Boring laaaaa.............

Member pernah tanya aku, " Tak boring ke tak ada boyfriend ni?"
Aku:"Biase jer". Selamba jer aku jawab.

11 soseh-soseh:

Unknown December 1, 2010 at 1:03 PM  

cari kapel yg type x geli2 laa ann..tp ssh sikit nak dpt yg mcm ni..;)

hanie December 1, 2010 at 1:09 PM  

takde pakwe rasa lagi heaven. nanti dh smp seru..kawen jek terus. ape nk runsingnye takde pakwe ni..ye dok..kehkehkeh

Cikbelog December 1, 2010 at 1:21 PM  

ada pakwe tapi menyusahkan sajork watpe gakkan..muahaha

::Budak Degil:: December 1, 2010 at 1:29 PM  

nanti tibe mase terbukak la hati tu ye..huhu

Ann December 1, 2010 at 1:43 PM  

@yott
ade kot...tp pyh

@hanie
kita spesies yg same eh..haha..betul2 kawen terus, xyah kapel2 ni.....mls

@cikbelog
kn dh bazir mase kan dpt pkwe cmni....

@budakdegil
moga2 ada lah sbb ak nk kawen.......

emirhasnan December 1, 2010 at 7:42 PM  

lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan sebaliknya.

jom jadi baik utk dapat yang terbaik

Aku December 1, 2010 at 8:35 PM  

cari pakwe yang brutal.kompom takde ayat bunga-bunga.tapi tak tau la kalau dalam hati ada taman.huahuahua...........

Fuz December 1, 2010 at 11:54 PM  

single is marvelous.

darkbatman December 2, 2010 at 12:51 AM  

hehe.. mane de pompuan xnk kawen kan? btol x? insyaAllah ade jodoh, kawen jugakk..hehe

ftrhd December 2, 2010 at 1:38 AM  

kahwin je la terus.. tak pyh dok bercintan-cintun ni.. nanti pening pala ja..kan? hihihi

alin December 2, 2010 at 9:20 AM  

nanti kawen gak..jgn jgn bujang terlajak lak..heeeeeeeeeee.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP