Lelaki pun tak kalah

02 December 2010

Bila sebut jer bab penjagaan muka ni, memang dah sinonim kan dengan perempuan. Tapi sebenarnya, lelaki pun tak kurang jugak dalam bab  ni.

Dulu aku pernah tuduh adik lelaki aku, Miji...guna pencuci aku. Memang mengamuk sakan ar ni. Dia tak nak mengaku. Sekali dia bawak produk tunjuk kat aku.........

"Tengok ni ar aku guna produk ni........Loreaalllllll lagi........"

Terus aku gelak tang ni sampai terlupa nak mintak maaf. Aku guna produk pun tak sampai RM10. Kalah aku. Mana main produk-produk murah ni.

Aku bila balik kampung jer, adik-adik lelaki aku ni la...tak kira Wan dan Miji..sama jer dua-dua. Sibuk jer nak tanya pendapat aku tentang kulit muka diorang.

"Ana.......ok tak kulit muka aku?"
"Ana...kulit aku dulu dengan sekarang mana lagi ok?"
"Ana....teruk tak jerawat muka aku?"

Aku nak gelak..aku terpaksa tahan tahu. Takut diorang kecik hati. Hehe..........

Adik aku, si Wan lagi lah...siap guna losyen tuuuuuuuuuu dan pernah pegi buat facial kat saloon. Aku sendiri  tak pernah pergi saloon buat facial.

Nasib baik diorang keras tahu.

Tapi ok lah, pasal benda-benda macam ni boleh dibawak berborak dengan diorang. Biasanya topik macam ni, sesama perempuan je. 

7 soseh-soseh:

yott December 2, 2010 at 2:46 PM  

hahah..yg ni stuju..adik lelaki i pun suka cilok jgk..heheh

h a n i e December 2, 2010 at 3:21 PM  

ahaha..skrg ni lelaki dh tak segan nk pakai brg2 gini. untuk kulit diaorg jgk. idak le jd mcm kulit dinoso.hahahah




tp...adik aku suke rembat pencuci muka aku..cittt

Lan Bingka December 2, 2010 at 3:27 PM  

saya guna sendiri punye..haha

Aujinz December 2, 2010 at 5:39 PM  

itu di namakan lelaki metroseksual..
yang menjaga ketrampilan..

aku..

hahahhaha..

tak yah aa..
aku memang selekeh..

NICK IRFAN December 2, 2010 at 7:02 PM  

aik! dorg pun buat penjagaan muka? sy langsung x jaga muka... hehe

Ann December 3, 2010 at 12:59 AM  

@yott
tu la sdiri xnk beli...tau guna jer hehe

@hanie
betul dorg lagi kena jaga kulit...sbb slalu bminyak kalo xjaga...
sorg lagi adik yg suka cilok brg kakak...hehe btuah tol

@lan
bagus2....selamat brg2 adik2bradik pompuan hang

@aunjinz
mesti kulit hang tak bersih kan.......bminyak jer kn, pastu de jerawat sane sini kan..kan..hehe

@nick
aih knppppppppp?

Sir Marcello December 5, 2010 at 8:15 AM  

apeadahal~
skang nie dah banyak facial tuk laki...

gua pun terbabit juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP