Bila pengantin puji

09 December 2010

Pernah tak korang pergi kenduri kahwen, dapat pujian dari pengantin? Tiba-tiba mood gedik hari ni.Kawan aku punyer lah pasal ni.

Kawan aku merangkap pengantin perempuan beritahu aku...yang suami dia, yang jugak merangkap pengantin puji aku SWEET. Giler terkejut aku. Terkejut dengar pengantin lelaki dah puji satu hal, terkejut bila kawan aku ni relax jer beritahu. Kalo aku, aku diam-diam sudah. *Kuat jeles jugak aku ni*

Hepi? Of course lah aku hepi. Tak pernah-pernah orang puji aku sweet. Sekali dengar pujian dari pengantin lelaki. Mahal tu. Minggu ni dan minggu depan, ada kenduri di Karak dan Penang. Harap biar lah pujian dari lelaki solo, bukan hak milik orang.

*Dapat tahu tip ni dari member semalam. Bila rombongan pengantin nanti datang, tengok yang belakang-belakang. Yang belakang-belakang tu, solo. Mana tahu kot-kot tengah pandang orang sana, orang sana pun tengah pandang orang sini. Kan dah dari mata ke hati.

12 soseh-soseh:

Frodo Baggins December 9, 2010 at 12:04 PM  

puji baixx punya ... ada niat tersembunyi? kah3x ... wa mmg slu kat blakang, sila jenguk2 yer


>>____<<

Ann December 9, 2010 at 12:08 PM  

@frodo
ikhlas lah.....takkn la nk bgtau isteri kn..hehe
baik, aku akan jenguk2 belakang...

Fara FarSha December 9, 2010 at 2:18 PM  

mood gedik ann dah dtg..hehehe

Unknown December 9, 2010 at 3:15 PM  

wah! dia puji akak yer... hehe harap2 lps ni pengapit lelaki plak puji akak... hehe

Aku December 9, 2010 at 5:08 PM  

petanda nih..petanda!!
cepat cari jodoh Ann.he..he..

Ann December 9, 2010 at 7:56 PM  

@fara
kasi la can...

@nick
hehe hrp cmtu lah...jnji solo..xmo org pyer

@daisy
petanda ape tu daisy?
ok misi akan dijalankan...hehe

Lan Bingka December 9, 2010 at 8:08 PM  

jodoh makin dekat..jeng3

Ann December 10, 2010 at 3:53 PM  

@lan
amiinnnnnnnnnnnnn................mudah2 an

Sir Marcello December 11, 2010 at 11:08 PM  

aku selalu kat depan..snap pic...miyahaha~

~miSz HaNna~ December 14, 2010 at 10:33 AM  

wah...hebat ann skng...musti dh berlaku make over gtu....nk tgk!!!...nnti g penang kite jumpe ek...i nk tgk...cik ann yg cute n sweet...hihi

siapakah member yg bg tips tuh?...cm best jek tips tuh ek...aku slalu jek ushar2...haha...tp, tkde pon dr mata turun ke hati...kuciwa beb...haha

Ann December 14, 2010 at 11:24 AM  

@sir marcello
nti org igt ko dh married

@hanna
ni kenduri mase kt banting ari tu lah, mase pegi ngn mazuina...lupa lak tulis dlm n3 ni..hehe

Cik Zura December 30, 2010 at 9:44 AM  

ann..waduh2,..pengantin laki ckp ko sweet?teringin btl aku nk tgk ko skrg...cmne la sweet tu..trun penang xroger aku..apa daaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP