Review Filem 2 Alam

21 November 2010

Orang cakap akhbar-akhbar tak habis-habis memuji Filem 2 Alam seperti Kosmo dan Harian Metro. Hendak tahu apa komen sebaliknya tentang 2 Alam? Klik sini. Review dari penulis Utusan bertajuk "Antara 2 Alam dan putar alam".

Aku sarankan Dr Rozmey baca artikel ini. Tak salah hendak memasang impian setinggi Gunung Everest tapi biarlah sesuai dengan kualiti filem yang dihasilkan. Ukur baju biarlah dibadan sendiri. Dapat RM 10 juta tu pun dah cukup payah kat Malaysia ni. Ye lah payah bila ada orang macam aku ni yang tunggu download je melainkan filem tu aku betul-betul nak tengok.

Poster pun dah mengecewakan.  Sumber poster dari sini.



*Layan 3 Idiots sangat best tahu. Kisah lain dari filem hindustan biasa. 



5 soseh-soseh:

makwe joni November 22, 2010 at 10:33 AM  

aal iz well

[noriza] November 22, 2010 at 12:15 PM  

motif? nape meniru poster..isk2 upah je le sape2 wat lagi baik

MuJE November 22, 2010 at 1:17 PM  

ddr mmg sengal weyh! aku pun dah siap kutuk die kaw-kaw dah...haha

Fenomena 2 Alam dan Rambut Cendawan ddR Rozmey

Unknown November 23, 2010 at 3:05 PM  

ha! cte 3 idoit tu mcm mne? selalu dgr org cte pasal cte tu...

Sir Marcello November 24, 2010 at 9:08 PM  

hahhaha...gua tak tengok lagi...kalo tgk...mmhg dah lama kena bahan...

tapi filem nie ada faizal hussein lah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP