Pandangan Pertama

19 November 2010

Setakat ni seingat aku, dah 3 jenis pandangan pertama aku terima.

1. Sombong.
Masa aku sekolah menengah dan matrikulasi, ada kawan-kawan bagitahu masa mula-mula kenal aku, diorang ingat aku ni sombong. Bila dah kenal, rupanya aku ni ok je. Aku ni jenis pendiam sikit dan malu-malu tapi bila dah dengar sebanyak 2 kali, aku cuba berubah. Alhamdulillah dah masuk U, tak de lak dengar lagi.

2. Aku orang Penang.
Haha ni satu lagi aku rasa kelakar. Dah 5-6 orang ingat aku orang Penang. Akan tanya "Awak orang Penang ke?" Padahal aku langsung tak buat-buat loghat utara. Maybe sebab aku ramai kawan orang utara. Sebenarnya aku suka loghat utara jadi aku selalu tiru cara percakapan diorang.

3.Brutal
Dari zaman sekolah sampai lah sekarang, ada je orang akan cakap aku ni brutal. Paling baru,dari tunang member aku. Baru jumpa kali pertama, tunang dia tu tanya member aku, "Ann tu brutal eh?". Member,"Aah memang pun". Memang tak boleh nak sorok lah. Terserlah jugak. Haha...

 Apa lagi eh? Tiga tu jer lah kot.

*Aku tak percaya cinta pandangan pertama. Sebab pandangan pertama lebih terpengaruh kepada kecantikan luaran.

10 soseh-soseh:

hanie November 19, 2010 at 8:38 AM  

ahahah..kan...aku pun gitu jgk. org suka kata aku sombong..tak cukup friendly lg rasanya muka aku ni...haihh..

[noriza] November 19, 2010 at 9:29 AM  

hurm...pandangan pertama ^_^ subjektif tu..
different people look at others differently


pandangan pertama aku terhadap ko ..ko pendiam ..hehe

Aujinz November 19, 2010 at 10:36 AM  

ahaks..

pandangan pertama tak memberi makna..
perkenalan pertama tue yang penting..

Ann November 19, 2010 at 12:21 PM  

@hanie
kene lebih senyumkan lg lah tu...haha

@iza
haha ak taw..kene letak ni hehe

@aujinz
yeah that's right.....

Unknown November 19, 2010 at 7:45 PM  

tp seriusly sy tgk gmbr akak kt profile cute je xde plak yg di nyatakan dalam entry ni??

Ann November 19, 2010 at 8:35 PM  

@nick
pndainye amik ati akak...meh dtg jb..akak belanje..hehe

Sir Marcello November 20, 2010 at 7:06 AM  

gua percaya pada cinta pandang pertama...

setiap kali nampak amoi2 lenglui...terus jatuh cinta...miyahaha~

aisHa 'S' November 21, 2010 at 2:12 AM  

pandangan yg last tu best..haha...

Unknown November 21, 2010 at 12:58 PM  

1st tanggapan org kat sy bila 1st time jmp..awk ni amoi ker...huhuu

Unknown November 21, 2010 at 4:48 PM  

tp serius kak! klu sy x thu umor akak msti sy ingat akak 18... hehehehe dtg jb? boleh gak! blanja KFC yer kak? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP