Keakhiran yang belum pasti

03 November 2010

Sekadar menulis melepas kan tekanan.
Tensen beb.
Berhari-hari aku ON kan laptop aku.
Last-last ada something wrong.

Kenapa berhari-hari?
Lagi besar saiz imej aku nak test, lagi lama lah masanya.

Tensen?
Dahlah berhari-hari aku tunggu.
Tapi apa yang aku dapat tak seperti apa yang aku expect.

Kalo cenggini lah, boleh jam laptop aku.
Sabar beb sabar.

Semalam, entah apa yang aku ubah...dah ada error.
Susah nak lelapkan mata.
Kalo diikutkan hati memang tak tido dah.
Tapi aku kena kerja esoknya.
Oh level kesabaran hampir memuncak.

Uhhh penat menunggu keputusan yang belum pasti.

Ya Allah, kuatkan lah semangat aku. Amiin.

*Sama macam bercinta lah, punya lah menghabiskan masa bersama-sama, akhirnya putus jugak. Inilah keakhiran yang belum pasti.

13 soseh-soseh:

Is November 3, 2010 at 9:16 PM  

alahai, laptop buat hal ker..

Aujinz November 3, 2010 at 11:24 PM  

Sabar yer Ann...(^_^)

daisy November 4, 2010 at 8:15 AM  

kerana keakhiran yang belum pasti,dari itu marilah kita menambah lagi koleksi pasangan yang sedia ada~lalala

darkbatman November 4, 2010 at 1:07 PM  

apsal ne? broadband wt hal ker?

Ann November 4, 2010 at 1:34 PM  

@is
bukan lptop...projek aku

@aunjinz
yep tgh sbr..tq

@daisy
bek kumpul koleksi baju..hehe

@darkbatman
erm bkn...projek ak...lembp sgt dpt result, bila nk abis study cmni

✿....rossa alina....✿ November 4, 2010 at 3:29 PM  

kesabaran.. :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o November 5, 2010 at 5:04 PM  

sslam
dugaan dan ujian ada rahmat
sabar dan doa saya awak ok

Sir Marcello November 6, 2010 at 7:07 PM  

ko test image ape smp gedabak besar saiznya?

Amoi November 7, 2010 at 9:03 PM  

terima ia sebagai cabaran.

Frodo Baggins November 8, 2010 at 12:11 AM  

rasa mau hentak2 kan??
hahahha sabar .... dugaan.
kita makannn dulu!!!


>>___<<

~HaNna~ November 8, 2010 at 2:04 PM  

mathlab ke ann?..tmbah RAM..kot2 la blh laju cket die running...:)

ganbatte saichou-san...

Ann November 8, 2010 at 2:54 PM  

@rossa
tq :)

@brutal
wslm..tq..insyaallah ujian dia psti de rahmat

@sir marcello
detect tumor pd mammogram images

@amoi
thank yer

@frodo
lu sgt memahami lah..hehe mmg pun sllu jer rase cmtu..

@hanna
aih dh 2GB tu....

~HaNna~ November 8, 2010 at 3:10 PM  

max 2GB ke ko nye laptop?...kasi letak max punye...harhar..tp make sure lappy ko bleh support RAM laju2...hihi..try ur best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP