Cerita yang memberi inspirasi bagi aku

08 November 2010






Gambar kat atas ni. The lady with the donkey. Famous story from Mexico. She start the business sending products in a remote area with her donkey. Now she's a QUALIFIED PRESIDENT TEAM!!!!

Dia boleh, kenapa aku tak boleh? Memang mengagumkan lah.

Minggu lepas aku pergi Seminar Herbalife. Kagum ar aku lihat sangat ramai orang yang hadir. Hampir 500 orang. Kata penganjur pun, mereka pun terkejut dengan bilangan mereka yang datang.

Aku jumpa ramai jugak yang masih baru macam aku. Ada yang cerita kat aku, baru guna produk Herbalife hanya kira-kira 3 minggu dah turun 6 kg. Aku pun terkejut pasal tak macam orang yang pernah berbadan besar pun.
Chat dengan coursemate degree dulu, Ida.

Dulu member aku ni lah jadi mangsa aku masa kita orang berjiran dulu masa 1st year degree dulu. Tukang urut..dia lah. Kesian. Nasib baik berjiran selama setahun je.

Aku ni mudah stress. Kalo buat kerja yang merumitkan, pun boleh sakit kepala. Naik tangga yang tinggi pun boleh sakit kepala. Macam-macam lah aku ni.

Punya lah lama aku menderita sakit kepala ni. Tak ingat sejak bila tapi seingat aku sejak 1st year degree lagi  dah selalu sakit-sakit kepala ni. Selalu Panadol lah jadi ubatnya.

Aku sendiri pun sangat puas hati sebab so far, sakit kepala aku dah ok dengan Herbalife.Nak cakap penyakit tu dah baik terus..tak tahu lah aku memang dah baik ke belom, tapi alhamdulillah setakat ni dah sebulan aku belum sakit kepala. Ok lah kan?

*tadi member yang kerja kat Penang ajak melancong ke Vietnam. Aku pantang bab melancong ni. Terus aku bagi persetujuan. Confirm.






5 soseh-soseh:

Aujinz November 8, 2010 at 2:29 PM  

yey..

melancong!!! nak ekot...:D

Ann November 8, 2010 at 2:50 PM  

@aujinz
bkn dh pg ke vietnam ni?
uishh cibuk jer......:P

~miSz HaNna~ November 8, 2010 at 3:09 PM  

fuhh..vietnam pulak...gud2...utk recharge energy...pegi ek...

Fara FarSha November 8, 2010 at 3:20 PM  

ann, simpan duit nak kawen laa..:)

Ann November 8, 2010 at 6:10 PM  

@hanna
yeap tu plg penting....hehe

@fara
haha duit nk kawen? nti bila tiba masenya, pndai2 lah aku nk korek kt mane2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP