Hai Senior.....

30 November 2010

Kan aku ada tulis pasal pahit manis sekolah asrama. Disebabkan entry ni, rupanya blog selama ni aku ikut..SENIOR aku rupanya. Kecik betul dunia blog ni yer. Haha...


daisy November 29, 2010 7:45 PM

la..
junior aku ghupenye..
kih kah..kah!!!
tak leh blah kalau aku ingat belajar add math ngan cikgu wan razali.boleh tercirit.punyalah laju dia punya kira-kira


Memang kenangan betul lah dalam kelas cikgu Wan Razali. Kitorang panggil 'Cikgu Wang' pasal loghat terengganu dia pekat sangat.......hanya tuhan jer yang tahu. Aku ada darah terengganu pun, sumpah aku tak paham dia punya loghat. Laju masyaallah......kalah kereta Ferrari.

Tapi dia sangat lah baik.............selalu bagi air yasin kat student-student dia. Mana nak cari cikgu macam ni? Cuba cakap. Rindu pulak kat cikgu-cikgu sekolah.


Hai Senior.......he he he.

5 soseh-soseh:

niesz November 30, 2010 at 11:25 AM  

hehe..tu la..kenangn kat sekola la yg pling susah nk lupe kan?

Unknown November 30, 2010 at 6:52 PM  

kecik je dunia ni kan? hehe

Aku November 30, 2010 at 10:49 PM  

thanks dear.
keep in touch~

Aujinz November 30, 2010 at 11:57 PM  

psstt..

kengkadang aku ade gak tersasul blog hang ngan blog daisy..

sebab tataan warna kot?
hahahha

satu rumah sukan ker? Rumah biru?

Ann December 1, 2010 at 12:29 PM  

@niesz
yup..mcm2 kenangan

@nick
dunia blog lg kecik..hee

@daisy
yer insyaallah

@aujinz
mana ko tau ni? ak mmg rumah biru pun....hehe..tu mcm pun blh ttukar ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP