Kenduri 0 Kenduri

29 November 2010

5 Minggu berderet aku ada jemputan kenduri. Aku nak sangat pergi kenduri 2 minggu lepas kat KL tapi bajet takde. Serba salah pulak tak pergi sebab member aku ni banyak tolong aku.

Minggu lepas kenduri kat alumni UTM ni jer, budak batch aku kahwin. Kenalah pergi sebab dekat je.

Minggu ni pulak kenduri kat Kota Tinggi. Kalo aku tak pergi, mahu putus kawan kot. Haha..mana taknya awal tahun lagi member aku yang ni dah jemput. Katanya aku kena datang. Baik lah aku datang.

Minggu depan pulak, member aku... budak batch aku lak kahwin kat Karak. Insyaallah pergi. Dapat jemputan dari mulut bakal pengantin sendiri. Pergi dengan housemate aku.

2 minggu lagi, ke Penang pulak. Housemate aku kawen. Satu rumah pergi ni.

*Kenduri aku... bila? Jangan tanya, aku pun tak ada jawapan. Bila pergi kenduri ni, kawan-kawan bujang dah tak ramai. Yang dah kawen tu datang dengan pasangan lah. Bila nak saing sekali pergi, paling dilema hendak pergi dengan siapa. Dilema beb.


3 soseh-soseh:

yott November 29, 2010 at 1:04 PM  

bnyk kenduri kawen sedara mara start weekend ni..jauh2 lak tu..belum tau nak gi ke tak...

Aujinz November 30, 2010 at 2:40 PM  

hahahha
sian Ann

meh laa.. gie dengan saye.. :D

Ann December 1, 2010 at 12:31 PM  

@yott
dh start musim kawen kan.......xlarat nk pi semua......

@aujinz
tu la psl, ko sudi tmnkn? ok jommm.........:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP