Progress

22 October 2010

Satu hal. Dah hujung semester nak kena anta progress report. Tadi supervisor aku hantar emel, mintak documentation  hasil aku setakat ni. Aku baru jer siapkan satu objektif minggu lepas. Alhamdulillah tiba-tiba ilham masa tu datang. Masalah dah berbulan-bulan (lebih dari 6 bulan), dapat setel dalam satu malam je. Mahu berbulan-bulan, nak hadap seminggu sekali pun payah. Mood malas sebenarnya. Tak ada momentum.


Tapi aku takut nak bagi dokumentation tu dalam bentuk softcopy. Bimbang. Jadi aku kena fikirkan macam mana nak tulis dokumentation dalam bentuk paling minima. Supaya susah lah bagi orang lain nak ambil kesempatan. Hantar dalam bentuk pdf. Tapi orang nak print sreen pun boleh.

ps: Aku sorang mudah percaya kat orang. Sekali kepercayaan aku hancur, susah kepercayaan tu nak pulih semula. Boleh dikatakan dah tak percaya langsung.


3 soseh-soseh:

AngahSayang2314 October 22, 2010 at 1:51 PM  

uittt lama tul tak ke sini rindu lak rasanya....

ann jgn buat macam tue tau... cian org2 mcm tue tapi kalau dah tak percaya nak buat macam mana kan???

Ann October 22, 2010 at 1:59 PM  

angah, benda ni melibatkan hakmilik, jd kene jaga2...
lame angah xsinggh ke sini

jejaka anggun October 23, 2010 at 8:32 AM  

bik mah rasmikan FFI???

hmmm.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP