Mulakan dengan Herbalife

05 October 2010

Baju hitam tu Amalina Herbalife.

Aku jemput Amalina Herbalife ke rumah aku di Kuantan sebab hendak tahu selok belok Herbalife. Sebelum kitaorang jumpa, aku ada contact dia nak tahu pasal ni.

Aku sendiri berminat memandangkan aku ada masalah kesihatan. Aku cepat sakit kepala (maybe stress)...entah-entah migrain. Aku ada alahan terhadap makanan seperti seafood dan telur. Aku jugak ada gastrik dan resdung. Produk ni tak semestinya hanya untuk mereka yang kuruskan badan.

Secara tak langsung, melihat kejayaan dia buatkan aku tertarik untuk join bisness ni. Kecut perut aku tadi bila invest modal yang agak besar untuk dapatkan pulangan yang tinggi. Lebih separuh duit simpanan aku invest. Mana-mana bisness ada risiko nya kan..aku akan usaha dengan lebih rajin.

Insyaallah ada lah rezeki nanti, cuma janganlah hangat-hangat tahi ayam. Dengar tu tahu!

Aku akan mulakan dengan promote kat lecturer-lecturer terutamanya...sebab diorang kan gaji besar. Basic jer dah besar. Tak lupa jugak student-student UTM. Ada jer orang nak kuruskan badan kan.

ps: Tak sabar nak tunggu produk, nak cuba sendiri apa rasanya.


6 soseh-soseh:

Sir Marcello October 5, 2010 at 4:21 PM  

kalo buat sungguh2...mesti ada hasilnya...all da best :)

btw, seafood sangat sedap!!! miyahaha~

Ann October 5, 2010 at 4:26 PM  

@marcello
tu la...putih mata jer lah kalo xnk makan...

yott October 5, 2010 at 4:36 PM  

gud luck ann..

Cik Zura October 5, 2010 at 4:49 PM  

wahh..ann dh jmpa amalina...pantastul ko ann...nnt bwk aku jmp dia ek..mmg plan nk jd member gak..rasa herbalife tu?seddap ann....tmbh2 klu cmpur ngan air bliss...yum2...cuma aku ni je kurng rajin n slalo lupa nk bancuh...hehe

Ann October 5, 2010 at 4:52 PM  

@yott
thanks :)

@zura
aku kalo nk, aku mls nk pk pnjg dh..ak wat terus hehe
boleh2..nk jmpe dia dtg kuantan, leh la singgah umh aku..famili ak pakat nk jmput org2 kg skali..then jmput amalina lah sbg speaker..insyaallah

Wanie-san October 5, 2010 at 4:58 PM  

insyaallah..menjadi nanti..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP