Lagi lah aku suka

06 October 2010

Harga rokok naik 70sen. Berita baik bagi aku dan mereka-mereka yang anti rokok ni.

Mesti ramai kaki merokok sedih dengan kenaikan ni kan? Tapi ada aku kesahhhhhh...........

Tapi aku kesah lah, kalo anak isteri terpaksa menderita kalo ada suami-suami dan ayah-ayah sanggup cut belanjawan lain demi semata-mata depa dapat hisap rokok tu.

Kalo tak nak anak-anak anda jadi lemah otak, tak pandai sekolah, jangan salahkan mereka... Sebab rokok yang tu melemahkan sperm tau! Sperm yang tak berkualiti.


3 soseh-soseh:

Wanie-san October 6, 2010 at 1:00 AM  

yeah!
tak kisah jugak!

jejaka anggun October 6, 2010 at 7:17 AM  

drpd isap rokok... baik isap kok kan?

h a n i e October 6, 2010 at 12:27 PM  

tapi mahal mcm mn pun..diaorg tetapppp beli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP