Banyak betul produk yang aku guna

06 October 2010

Aku ni jenis yang suka membeli barang-barang kesihatan. Aku akan beli produk Vitamin C + B, Vitamin E, Multivitamin, Licethin, PrimeROse oil dan susu Higoat. Bayangkan lah berapa banyak aku spend duit aku beli-beli semua benda ni.

Dulu aku pernah jalani rawatan resdung guna lintah. Kini aku rasa resdung aku datang balik. Seafood salah satu punca resdung. Puasa baru ni berbuka dengan steamboat kat restoran seafood. Godaan sungguh.


Vitamin C+B= untuk mengawal selsema, dapatkan tenaga, dan penjagaan kulit.
Vitamin E = kulit
Multivitamin= untuk dapatkan semua nutrisi
Licethin  = untuk kekalkan metabolisme badan, ingatan otak, elak penyakit alzheimer dan macam-macam lagi
Primerose oil =  kesihatan wanita
Susu higoat = kalsium yang tinggi dan penjagaan kulit

Aku pernah guna Jusmate untuk kempiskan perut. 

Aku ambil Hubbastus Sauda. Mujarab untuk hilangkan sakit kepala tapi aku guna bersama madu sebab rasa dia yang sangat pahit. Tapi nak beli madu pun..harga dia sangat mahal.

Kini, aku tak perlu lagi nak telan lagi entah berapa pil dalam satu masa sebab aku boleh dapat semua khasiat dalam satu produk. Kadang-kadang aku tak amik sebab malas nak makan.





6 soseh-soseh:

aisHa 'S' October 6, 2010 at 2:19 PM  

produk bru yg diguna skrg ialah..??
:D
wah rajinnye mkn sume menda alah vitamin tu..
kalo sy confirm malas..
so sy cuma selalu mkn buah-buahan dan minum susu everyday....
yg tu je la rajin..
bab2 ubat ni mmg jap je rajin..pastu terbiar je..

Ann October 6, 2010 at 2:24 PM  

@aisha
tgh tgu produk smpai..dh order...herbalife
de alahan makanan, kalo jmpe member2 lame..diorg akan tnye..'penyakit ko dh baik lom?'...tu yg rajin..hehe

h a n i e October 6, 2010 at 2:39 PM  

aku cuma:
makan badam + kismis untuk kesihatan minda..
makan panadol bila demam

hahahahaha..supplement??tak ada :P

Ann October 6, 2010 at 2:55 PM  

@hanie
kismis..dlm satu hari ak blh hbiskan...sbb sedap ratah hehe
jgn amlkan panadol..minumlah 100plus..

daisy October 6, 2010 at 6:26 PM  

takpe duit habis untuk jaga kesihatan bukannya beli mende tak berfaedah

tehr October 7, 2010 at 1:50 PM  

saya tak suka segala jenis pil dan produk kesihatan
alhamdulillah kerana tidak memerlukannya sekarang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP