Lagenda Puteri

20 October 2010



Aku suka betul dengan lagu ni sejak dari kecik lagi. Puteri Santubong. Menusuk jiwa lah bila dengar. Ceh jiwa rakyat betul aku ni.

Tiba-tiba teringat lagu ni sebab minggu depan akan disiarkan cerita lagenda pasal puteri. Bukan puteri Santubong tapi Ulik mayang...kisah puteri 7 beradik kot.

Lagu ulik mayang ni pun aku suka sangatttttttt...selalu gak nyanyi masa kecik-kecik dulu. Tapi bila tahu lagu tu lagu berhantu...takut gak ar nak dengar..ini kan nak nyanyi. Tapi orang cakap, time siang tak pe.

Apa pun lagu ulik mayang tu memang layan lah. Tak sabar rasanya nak tengok Ulik mayang tu sebab tak tahu pun ada kisah disebaliknya. Lagi-lagi Elly Mazlein pun ada. She is such a great actress and she is beautiful too. 

ps: Cerita Siti Kelembai pun best...kelakar!

8 soseh-soseh:

yott October 20, 2010 at 7:21 AM  

haa..ramai org kata lagu ulik mayang tu berhantu..nape ye Ann

Ann October 20, 2010 at 11:01 AM  

yott, kate org..lagu tu memanggil semangat laut...

Frodo Baggins October 20, 2010 at 11:10 AM  

serius, wa pnh "trauma" dgn lagu2 horror camni dulu. kah2

Ann October 20, 2010 at 3:33 PM  

frodo, ak igt lu berani..hehe

frodo October 20, 2010 at 3:36 PM  

dulu kan wa budak suci ...
hahahahhaha

Ann October 20, 2010 at 3:46 PM  

hehe baru ku tau lu dah tak suci, frodo......

frodo October 20, 2010 at 3:54 PM  

ai teruna lagik. keh3x~

Ann October 20, 2010 at 4:12 PM  

fuh kagum..ak mau pinang lu blh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP