Baik dah tak ramai

24 October 2010

sketch sendiri.

"Lelaki yang baik tak ramai, perempuan yang baik bersepah-sepah".

Setuju tak? Ini bukan keluar dari mulut aku taw. Dari mulut lelaki sendiri iaitu bakal abang ipar kepada member aku.

Jadi lelaki di luar sana jika baca statement aku tak usahlah tersentap. Tak perlu tersentap pun jika benar lah anda lelaki baik. Tapi perlu tersentap jika anda sebaliknya.

Sebab perempuan baik bersepah jugak lah, lelaki banyak pilihan untuk memilih yang terbaik dikalangan yang baik-baik. Betul tak?

Lelaki baik dah tak ramai. Tolak lelaki gay, pondan, berapa jer yang tinggal.


4 soseh-soseh:

Sir Marcello October 24, 2010 at 9:31 PM  

ada betul juga..tapi mengapa perempuan baik2 bersepah2? hah itu yang kita tak tahu...

Wanie-san October 24, 2010 at 11:47 PM  

betul!
bukan nak cakap xada yg baik tapi xramaikan...
kadang2 yg baik ni pun boleh bertukar menjadi sebaliknya...aish..

hiro October 25, 2010 at 8:50 PM  

ehemm.

Ann October 27, 2010 at 12:12 AM  

@sir marcello
untung lah lelaki...byk pilihan

@wanie
erm tu dh satu hal...bukan senang nk maintain baik ni..byk godaan

@hiro
ermmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP