Susu Kambing

27 September 2010

Akhirnya aku berjaya memujuk osmet-osmet aku membeli susu kambing higoat. Aku sangat-sangat menyarankan bagi sesiapa yang alami masalah sakit-sakit sendi terutamanya, amalkanlah minum susu ni. Salah seorang ada masalah tulang yang lebih teruk berbanding yang lain. Boleh dengar bunyi tulang-tulang dia ni. Banyak kali dah aku pujuk. Susah sebab tak suka minum susu.

Sebelum aku amalkan pon, aku ada masalah yang sama jugak. Bahu aku akan rasa sakit jika terlebih gerakan. Sakit sangat tau. Kepala lutut pun rasa sakit. Rasa macam antara sendi tu seperti berlaga. Dah berbulan-bulan aku amalkan, so far seingat aku..tak alami dah.

Lagipun kaum perempuan akan hilang jumlah kalsium yang tinggi bila datang bulan. 

Jadi sesiapa yang berminat nak order susu HiGoat melalui aku, sila lah kunjung ke website http://susukambinghigoat2u.blogspot.com/.

8 soseh-soseh:

HEMY September 27, 2010 at 3:42 PM  

baper rega sekotak tu? bancuh sendiri ke camne..ok gak tu..lutut aku pn bersukan sakit2 gak

Ann September 27, 2010 at 3:46 PM  

kalo bkn ahli...rm 36.60 skotak

kalo ahli...rm 27.50 skotak

satu kotak de 15 sachet

*sedap..xde bau..

Azuan September 27, 2010 at 4:44 PM  

hihi berniaga sakan yea...bagus3...aku tak suka susu jugak hohoo

emirhasnan September 28, 2010 at 4:04 AM  

berniaga ke sekarang?

Aujinz September 28, 2010 at 9:35 AM  

hoh...

jual susu kamben eh?..
hehehehe.. memang minum susu nie pon..

hanie September 28, 2010 at 9:48 AM  

aku lemah sikit bab susu ni..huhuhu...
abeh la.tulang reputtt...

Ann September 28, 2010 at 12:26 PM  

@azuan
ak dulu pon cmtu gak...xsuka hehe

@cidak
ade lah ckit2..:)

@aujinz
oho ye ke? amcm ok? leg gak bg testi ni

@hanie
hehe ak pon cmtu gak...tp tpksa lah demi kesihatan

Sir Marcello September 29, 2010 at 12:25 AM  

hari tue pi ukm tuk tournament taekwando, ad gak bebudak nie telan hi goat...aku pelik..selalu nya makan power bar etc

rupa2nya baik tuk tulang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP