Konvokesyen

26 September 2010

Hari ni hari konvokesyen bagi kawan-kawan yang dah tamat master. Tahniah lah buat mereka sebab dah habis dengan jayanya.

Ada kawan yang dapat anugerah. Anugerah SPS (School Post-graduate student) dan yang lagi tinggi, Anugerah Pro-Canselor. Dasyat kan? Rahsia bagaimana nak dapat anugerah ni, tulislah research paper banyak-banyak yang ada impact factor tinggi. Yang paling penting, supervisor mesti supportive.

Aku bila habis? Aku sambung lewat setahun, maybe tahun depan kalo aku pulun. Diorang fulltime, aku lagi lah partime...... Tapi aku akan try habiskan secepat mungkin.

Terima kasih buat kawan (hannamelur.blogspot.com) yang belanja kami makan. Dah jadi pensyarah kat UPSI ni. Tahniah yer dah konvo tadi dan jadi lecturer. Tadi baru dengar dia duk membebel perangai bakal-bakal cikgu.


4 soseh-soseh:

Unknown September 26, 2010 at 2:50 AM  

eh! akak ambik master ke degree???

tehr September 26, 2010 at 1:49 PM  

setahun lagi tak lama
...dan jangan lupa pulun betul2 nanti, ann
hehehe

Faarihin September 26, 2010 at 10:29 PM  

selamat maju jaya.. (^__^)

Linglung September 27, 2010 at 5:12 PM  

lu buat master?? mantap derr..all the beast!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP