Blog Jual Tudung Online

24 September 2010




Akhirnya, aku buat keputusan untuk bina satu blog khas untuk jual tudung. Sejak bulan Ramadhan haritu aku tak jual dah sampai ke hari ni, padahal beberapa hari sebelum tu aku dah order banyak stok.

Boleh lah tengok-tengok kat blog tu, kalo ada yang berkenan, order je ok. Bagi para lelaki yang nak hadiahkan kat pasangan pon boleh tengok-tengok jugak.

Masih baru lagi aku join bisness ni. Jadi aku masih fikirkan bab pemasaran. Aku tengah cari kepala patung ni, tapi tak tahu kat mana nak mencari kat JB ni.

SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK PERGI KE BLOG TUDUNG.

6 soseh-soseh:

yott September 24, 2010 at 12:19 PM  

bgs la ann buat bisnes
slmt maju jaya

MOFASAD September 24, 2010 at 12:44 PM  

G.L!!!

Unknown September 25, 2010 at 1:18 AM  

wah! nnt klu sy nak kwin nnt leh tampah kat akak yer utk kasi kt bakal bini... hehehee

De'din September 25, 2010 at 3:06 AM  

wahh..
dah one step infront eh..
bgus2..
semoga berjaya

tehr September 25, 2010 at 6:49 PM  

maju setapak lagi
tahniah dan selamat berjaya

Sifooroadtax 0139238084 July 7, 2013 at 11:40 AM  

tahniah !!!produk yg sgt baik.skrg ni tudung berfesyen hampir mnjdi minat di bandar2 besar.dgn adanye tudung yg dijual oleh puan memudahkan lagi org ramai utk memiliki produk ini.ternyata sgt membantu.utk tingkatkan jualan sy cdgkan puan jual di web dibawah.Insyaallah dpt membantu.

http://al-iklan.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP